دانلود انیمیشن Brave 2012 با زیر نویس فارسی و انگلیسی

انیمیشن Brave 2012 با زیرنویس فارسی و کیفیت HD 720p و لینک مستقیم




نام انیمیشن : Brave 2012 - شجاع

ژانر :  انیمیشن ، خانوادگی

مدت زمان : 90 دقیقه

حجم : 680 مگابایت

کیفیت : BDRip 720p 

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد


خلاصه داستان: این انیمیشن درباره ی یک شاهزاده خانم به نام "مریدا" است. "مریدا" علاقه فراوانی به تیراندازی دارد ولی خانواده او با این کارش مخالف هستند از این رو وی در یک روز از خونه فرار می کند و به دنبال سرنوشت زندگی اش می رود و در این راه به طور کاملا اتفاقی باعث ایجاد شورش در قلمرو پدرش می شود و ...


                                                                                                                                           

                                                                                                       


  

 دانلود با لینک مستقیم                         دانلود زیر نویس فارسی

                                                  

                                                                 دانلود زیر نویس انگلیسی

نظرات 4 + ارسال نظر
parnaz چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:23

من دانلودش کردم ولی رمز می خواد.رمزش چیه؟؟؟؟؟

همه ی انیمیشنها رمزشون : www.downloadha.com

narges دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:04

دانلودش کردم اماتصویر نداره چرا؟؟؟؟؟؟

فقط 3 روز دیگه هم به من وقت بدین ، همه لینکهای دانلود عوض میشه و دیگه مشکلی رو نمیذارم بمونه حتما بیاین از اینجا دانلود کنین (thanks for download)

Luie سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:33

سلام من دانلودش کردم اما زیرنویسش رو نمی تونم نصب کنم چیکار کنم؟

salam - az pakhshkonandeye k-lite player v9 estefade konid (thanks for download)

آهوو سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 22:30 http://mahdiaj14.blogfa.com

سلام
ببخشید دارم دانلودش می کنم اما زیرینویسش (انگلیسی) دانلود نمیشه!!!
لطفا کمکم کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد