The Arrivals - سریال ظهور ( جنجالی ترین سریال سال 2008 )



این سریال ظهور دجال ، امام مهدی (عج) و ظهور دوم مسیح را بررسی میکند. تقریبا تمامی تمدنها آمدن دجال را پیش بینی کرده اند در حالیکه بیشتر انسانها ار آمدن او میترسند ، اندکی نیز هستند که چندین هزار سال برای آمدن او خود را آماده کرده اند. بقیه مطالب از زبان سازنده فیلم ظهور : 

من و ارکنار ، به هم پیوستیم تا سریال جدیدمان را با نام "ظهور" به شما عرضه کنیم. این سریال قدرتمند و بی سابقه است و در آن اطلاعات بسیار مهم و شگفت انگیزی گنجانده شده است. در این سریال مصاحبه هایی مهم و تصاویری بی نظیر ارائه میشود که برای شما بینندگان تصویری بزرگتر از شرایط کنونی جهان را نمایان کند. پس آماده شوید تا آگاهی تان را افزایش دهید و تمام نیرویمان را در انتشار این اطلاعات به کار گیریم، تا مردم در سراسر دنیا بفهمند در جهان امروز چه وقایعی در حال اتفاق افتادن است. ما به شما احتیاج داریم تا به ما بپیوندید و در این تغییر سهمی داشته باشید

برای ساخته شدن این سریال زحمات زیادی کشیده شده است. به همین دلیل میخواهم که از Achernahr تشکر کنم . همچنین از Freedome2u , Abdollahhashem , Ifitsallahswill , Truthjusticefreedom و Seifuddin . درود بر شما از طرف Achernahr و Noreagaa.


                                                                                                                                              

                                                                                                       



ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار قدرتمند انیمیشن سازی Auto desk 3D MAX


Autodesk 3ds Max – به جرات می توان گفت تری دی مکس یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی در دنیا می باشد که قابلیت های این نرم افزار بسیار متعدد می باشد و در صنعت های مختلفی مانند بازی سازی ، مدل سازی 3D ، انیمیشن سازی و … کاربرد دارد . این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است.این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمنده که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند.زبان برنامه نویسی این نرم افزاره که MAXscript نام داره و قابلیت های برنامه رو دوچندان می کند.


                                                                                                                                              

                                                                                                       



ادامه مطلب ...

دانلود بازی 2012 Need for Speed: Most Wanted



استودیوی بازی سازی Criterion را با ساخت سری Burnout می شناسیم که از سال 2008 که بازی بسیار زیبای Burnout Paradise را راهی بازار کرد، نسخه دیگری عرضه نشده، اما در این مدت این استودیوی بازیسازی یک نسخه از سری بازی های Need for Speed را راهی بازار کرد که نمایش بسیار خوبی از خودش داشت و به همین دلیل EA تصمیم گرفت که ساخت یک نسخه دیگر از این سری را به این استودیو بدهد. Need for Speed: Most Wanted  جدید دوباره می خواهد یادآور نمایش های خوب نسخه قبلی اش باشد که به نظر خیلی ها هنوز یکی از بهترین نسخه های NFS تا کنون است. این بازی دنباله ای بر نسخه 2005 نیست و تنها نام آن را به دنبال دارد.


سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista (Service Pack 2 and all available windows updates) 32-bit

Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHz or Althon X2 2.7 GHz)

Memory: 2 GB

Hard Drive: 20 GB

Graphics card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI Radeon 3000, 4000, 5000 or 6000 series, with ATI Radeon 3870 or higher performance)

Graphics card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GeForce 8, 9, 200, 300, 400 or 500 series with NVIDIA GeForce 8800 GT or higher performance)

Sound card: DirectX Compatible


                                                                                                                                              

                                                                                                       



ادامه مطلب ...

دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 2



داستان در سال 2025 رخ می دهد و این موضوع بیانگر این است که در این بازی با تجهیزات نظامی جدید و چیزهای پیشرفته ای مواجه می شوید که احتمالاً در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارند یا هنوز طرح هایی از آن ها منتشر شده اند. همچنین بخش هایی از بازی در دهه 80 میلادی رخ می دهند که در آنجا در نقش شخصیت های وودز (Woods) و میسون (Mason) قرار می گیرید که در نسخه اول سری Black Ops حضور داشتند. داستان بازی توسط شخصیت وودز روایت می شود و بیانگر این است که او پس از اتفاقات نسخه اول جان سالم به در برده است. در سال 2025 نیز بازیکنان در نقش پسر الکس میسون (Alex Mason) قرار می گیرند که دیوید میسون (David Mason) نام دارد. در سال 1980 هم در نقش خود الکس قرار می گیرید.



سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7

CPU: Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz

Memory: 2GB for 32-bit OS or 4GB for 64-bit OS

Gnomes: Four hardened micro-gnomes with front line combat experience

Video Card: Nvidia GeForce 8800GT 512 MB or ATI Radeon HD 3870 512 MB

HDD: 12 GB


                                                                                                                                              

                                                                                                       



ادامه مطلب ...

دانلود بازی Assasins Creed 3 - Eagle



از جنگ های صلیبی تا قرون وسطی را با سری بازی های Assassin's Creed پشت سر گذاشتیم. با 2 قهرمان به نام های الطاهر (Altair) و اتزیو (Ezio) آشنا شدیم که هر دوی آن ها ماجراهای خاص خودشان را دنبال کردند. این سری از بازی ها که به صورت سالانه راهی بازار می شوند، اکنون توانسته اند طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا کنند و با ماجراهای خود بازیکنان را هیجان زده کنند. بعد از عرضه Assassin's Creed II و نسخه های Spin-off آن، اینبار نوبت به نسخه سوم این سری رسیده است. بازی ای که به گفته Ubisoft کار ساخت آن از 3 سال پیش شروع شده و اکنون ما شاهد نتیجه نهایی آن هستیم.



سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista® (SP2) / Windows® 7 (SP1) / Windows® 8

Processor: 2.6 GHz Intel® Core™2 Quad Q9400 or 3.0 GHz AMD Phenom™ II X4 940

Memory: 4 GB

Graphics: 1024 MB DirectX® 10 compliant with Shader Model 5.0 or higher (see supported list)*

DirectX®: 10

Hard Drive: 17 GB

Sound: DirectX compatible (Surround Sound 5.1 capable sound card recommended)


                                                                                                                                              

                                                                                                       



ادامه مطلب ...

دانلود بازی Ghost Recon



از آنجایی که بازی در سال 2030 اتفاق می افتد، لباس سربازها به لطف استفاده از تکنولوژی نانو بسیار سبک است که سرباز به راحتی می تواند در آن حرکت کند. کلاس بعدی تک تیرانداز (Sniper) است که مسلما خیلی در نبردهای سنگین شرکت نمی کند. وظیفه شما این است که ابتدا یک نقطه امن برای تیراندازی پیدا کرده و دشمنان را از پا در می آورید. به لطف پیشرفت تکنولوژی می توانید دشمنان را از فاصله خیلی دور و حتی پشت دیوار مشاهده کرده و آن ها را از پای در آورید. کلاس چهارم Weirder است که نقش مهمی در شلوغی های نبرد بازی می کند. آن ها شنل هایی دارند که عملا بدنشان را نامرئی می کند و همانند روح می توانند دشمنان را از پای در آورند.


 سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® (SP2) / Windows® 7 (SP1)s

CPU: 3.0 GHz Intel® Pentium® D or 2.2 GHz AMD Athlon™ X2 4400+ (Intel® Core™2 Quad Q9450 or AMD Phenom™ II X4 940 or better recommended)s

Memory: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista, 7 (2 GB / 3 GB recommended)s

Graphics: 512 MB DirectX® 9.0c-compliant video card with Shader Model 4.0 or higher (see supported list)*s

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 25 GB

Sound: DirectX 9.0c-compliant


                                                                                                                                              

                                                                                                       



ادامه مطلب ...

دانلود بازی CRYSIS 2



Crysis 2 نسخه دوم و به نوعی سومین ویرایش بازی استثنائی و بی نظیر بازی اکشن اول شخص شلیک کننده ” کرایسیس” با گرافیک فوق العاده و باورنکردنی ساخته استودیوی Crytek می باشد که تاریخ انتشار نسخه رسمی آن 22 مارس 2011 توسط کمپانی EA Games اعلام شده است. وقایع بازی سه سال بعد از پایان اتفاقات نسخه‌ی اول و در سال 2023 رخ می‌دهد، بخش عمده‌ی جهان، از جمله شهرهای مهم توکیو، لندن و ریودوژانیرو توسط بیگانگان فضایی تقریباً ویران و متروکه شده و سایه شوم مرگ بر زمین افکنده شده است. نیویورک نیز به محاصره‌ی بیگانگان درآمده و در این شرایط بایستی با آنها مقابله کرد. Crysis 2 برای اولین بار در سری خود دارای سیستم کاورگیری می‌باشد، سیستم کاور این بازی همانند Killzone 2 خواهد بود، یعنی نمای دوربین به هنگام کاور برخلاف عناوینی مثل Rainbow Six: Vegas تغییر نخواهد کرد و به همان شکل اول شخص خواهد بود.



حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (32-64 bit) / Windows Vista (32-64 bit) / Windows 7 (32-64 bit)

CPU: Intel Core 2 Duo 2.0 GHz, AMD Athlon 64 X2 2.0 GHz or better

RAM: 2 GB XP / 3 GB Vista – Windows 7

HDD: 9 GB free disk space

Graphics: 512 MB Graphics Memory

Sound Card: DirectX 9 Compatible

DirectX: Version 9.0c


                                                                                                                                              

                                                                                                       



ادامه مطلب ...