دانلود Windows 8 AIO 18 in1 2013 - ویندوز 8




ویندوز 8 - Windows 8‏ آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که در 26 اکتبر 2012 به بازار عرضه شد. ویندوز 8 برای استفاده در رایانه‌های شخصی، رایانه‌های همراه و تبلتها تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز 8 گذاشته‌اند.

این نسخه از ویندوز دربردارنده 18 نسخه مختلف ویندوز 8 به همراه تمامی آپدیت های ارائه شده توسط مایکروسافت تا ماه مه 2013 می باشد.

ویندوز 8 با انواع مختلف کامپیوترها مانند نوت بوک، کامپیوتر رومیزی و تبلت ها سازگار است. پیش از این سیستم عامل ویندوز تنها با پردازنده های AMD و Intel سازگار بود ولی Windows 8 با انواع مختلف CPU و APU سازگار است در حال حاضر اکثر تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند مجهز به APU های مختلف هستند که ویندوز 7 از آنها پشتیبانی نمی کرد. مایکروسافت در نمایش نسخه آزمایشی ویندوز 8، این سیستم عامل را در تبلت های مختلف و با پردازنده های Tegra 2 انودیا و Qualcomm و کامپیوترهای مجهز به پردازنده های AMD و Intel به نمایش گذاشت.

صفحه اصلی (Home Screen) ویندوز 8 با ابزارهای مجهز به صفحه لمسی سازگار است رابط کاربری ویندوز 8 مشابه صفحه اصلی سیستم عامل Windows Phone 7 شده است و همه چیز طوری طراحی شده تا دستورات براحتی از طریق لمس انگشتان دریافت شوند. اما در پشت این رابط کاربری همان دسکتاپ، نوار ابزار و Explorer برای کامپیوترهای معمولی وجود دارد.


                                                                                                                                              

                                                                                                       



ادامه مطلب ...

دانلود Windows 7 Ultimate 2013 - ویندوز 7



ویندوز 7  آخرین نسخه سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ 22 اکتبر سال 2009 به بازار عرضه شد. ویندوز 7 برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز 7 گذاشته‌اند.

آیتم‌های اضافه شده به کنترل پنل شامل: ClearType ،Display Color Calibration Wizard،Gadgets Recovery ،Troubleshooting ،Workspaces Center ،Location and Other Sensors ،Credential Manager ،Biometric Devices ،System Icons و Display می‌باشد. نام Windows Security Center به Windows Action Center تغییر یافته ‌است.

از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز 7 نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.


                                                                                                                                              

                                                                                                       



ادامه مطلب ...

دانلود Animated GIF Producer v5.2 - نرم افزار تولید انیمیشن



Animated GIF Producer ابزاری با کاربرد آسان و سریع برای تولید انیمیشن ها، دکمه ها و بنرهای گوناگونی است که می توانند برای تنوع و زیبایی وب سایت شما کمک به سزایی باشند. با به کارگیری این برنامه ی ساخت انیمیشن های GIF، دیگر نیازی ندارید تا هزینه و وقت زیادی را صرف نرم افزارهای پردازش و ویرایش ویدیویی پیچیده کنید و یا به دنبال آموزش های طاقت فرسا برای چگونگی ساخت انیمیشن باشید. Animated GIF Producer به شما کمک می کند تا تنها با صرف چند دقیقه انیمیشن خود را ایجاد کرده و تنظیمات دلخواه خود مانند سایز، فریم، میزان تاخیر در نمایش پی در پی تصاویر و ... را اعمال کنید. علاوه بر این می توانید از افکت های مخصوصی برای تغییر در شیوه نمایش تصاویر پی در پی، استفاده کنید.



                                                                                                                                           

                                                                                                       



ادامه مطلب ...